Haansi Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Lykke til da :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Takk for det :) Kjøpt rør, skjøtemuffe, adapter og slangeklemmer i dag. Så da blir det montering i morra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Haansi. Måtte du kappe røret mellom adapteret og luftfilteret noe ? For blir ikke plass hos meg med den lengden som er hvertfall :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hvilket rør kjøpte du da? 45-graders røret? Da skal det gå fint. Det er pass til å sette "tuppen" på filteret mellom fangeren og de bærebjelkene som går på tvers der. Ser det på bildene jeg la ut. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Jepp, så det nå :) Har 45- graders røret ja. Hadde hatt på filteret i dag hadde det ikke vært for at jeg kjøpte feil adapter i går . Så selvfølgelig feil av hulla. Menmen, tar det før jobb i morgen :) edit: Har vi samme filter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Nice :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 jeg måtte kappe det litt, fordi hadde jo halvparten av røret inni filteret, vet ikke om det har noe å si. Vær forsiktig viss du kapper det pga det er veldig mykt metal og lett å bulke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 jeg måtte kappe det litt, fordi hadde jo halvparten av røret inni filteret, vet ikke om det har noe å si. Vær forsiktig viss du kapper det pga det er veldig mykt metal og lett å bulke. Takk for advarselen :) Akkurat kommet hjem fra byn og litt i "ørska", oog jeg skal opp tidlig . Hva ofrer man ikke for litt godlyd ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Da var det gjort og det ble GROM lyd ;) Med god hjelp fra en kamerat . Måtte modde adapteret da. Gikk ikke rett på noen av de adapterne som jeg kjøpte. Men det ordna seg til slutt. Også stakk jeg bare røret litt inn i filteret så fikk jeg plass :) Ellers får jeg montere litt gummi på en bjelke inni der for det kommer borti. Men ordner seg ;) edit: leif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 bilder? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Beklager. Det var nesten uforskammet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Det er samma dealen med 1.6litern vel? Ble veldig gira på å kjøpe det nå :P Veit ikke helt hvor jeg skal kjøpe meg luftfilter, men kan jeg bruke dette til a4 1.6? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=130915 Eller burde jeg kjøpe noe annet, vil helst ha det i dag da jeg har tid til å montere og handle :P Og noen som vet om biltema/torshov filtere lager grom lyd? :P Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Det er samma dealen med 1.6litern vel? Ble veldig gira på å kjøpe det nå :P Veit ikke helt hvor jeg skal kjøpe meg luftfilter, men kan jeg bruke dette til a4 1.6? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=130915 Eller burde jeg kjøpe noe annet, vil helst ha det i dag da jeg har tid til å montere og handle :P Og noen som vet om biltema/torshov filtere lager grom lyd? :P Jeg har fra TS-racing som ble brukt på en S4 før. Og jeg er hvertfall mektig fornøyd med lyden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Er bare å kjøpe biltema sitt ja. Og for all del - kjøp det billigste. Eneste forskjellen er at noen av trådene å det dyreste er rustfritt, men det ruster uansett ikke før det er tid for å skifte filteret. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Kjøpte det billigste :) Men glemte selvfølgelig å kjøpe skjøtemuffe :P Så må tilbake igjen. Er det no særlig stress å montere det? Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg