Ghost. Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 prøver å ringe til dem javlane på¨andre sia av sjøen men vetikke hvor jeg skal begynne eller hva jeg skal trykke ?? non som kan hjelpe litt til eller eventuellt har ringt til dem amerikanos før tross alt til familie i usa så husker jeg ikke hva startsnummeret til dem er =( * Call 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) * Automated information is available 24 hours per day, seven days a week * Customer Service representatives are available as follows: o Monday thru Friday: 8:00 AM Eastern Standard Time to 8:30 PM Eastern Standard Time o Saturday: 8:00 AM Eastern Standard Time to 6:00 PM Eastern Standard Time o Sundays and Holidays: Closed Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 http://www.telenor.no/privat/mobil/priser/utlandet/landkoder.jsp Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Trykk 001 så 1-800-ASK-USPS så følg hva dem sier på menyen. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 ASK USPS ? på hjemmetlf ? hvordan skal jeg trykke bokstaver på tlf.... =( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 nei blir vel : 1-800-275-8777' glem det takk skal prøve det mustang Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg