Mad_Maxx Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Pent brukte originale V70 Thor felger selger, felgene har ingen hakk\sår, 2 225\45 dekk som har gått 1 sesong, 2 utslitte (kan skaffe dekk til de og ved interesse) Ikke felg på bilde, men samme sort. Skal få tatt bilder senere i dag :) Selges kr 4500\bud. Kan sendes, 600kr så blir de levert på ditt nærmeste postkontor! :) Boltsirkel er 5x108, senterhull er 65mm, innpress er jeg usikker på... :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ser nå at det er noen småsår på de, så tenker jeg sier de selges om jeg får et bud jeg er fornøyd med :) Må ikke selge heller, ligger ikke i veien, hehe ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleepie Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Har du Felgene ennå????? i såfall bilder samt tilstand på dekk/felg..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Fikser bilder til onsdag, hadde helt glemt at jeg har disse for salg jeg :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogram Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Er disse fortsatt til salgs? Hilsen Roger i Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Jepp, de er det :) Er i bodø nå og da, kan sikkert ta de med en gang om du vil se på de Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg