Ryeng1 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Et par bilder av skaden.. Delene som ble ødelagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Åj, ja er fort gjort.. Flaks at du har en på lur da! :) Ja, enda godt det! må bare få skaffet penger til lakkeringa nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Fin bmw du har. Liker rødfargen veldig godt :) Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Fin bmw du har. Liker rødfargen veldig godt :) Takk for det :) rødt skiller seg ut litt i forhold til sølv og svart som de fleste andre har.. litt lei at alle har samme farge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 ooo den front fangeren så ikke bra ut. kjedelig når sånt skjer. håper det ikke blir lakk forsjell når du får på ny frontfanger da. så du ville lakkere tak panser osv sort. hermer du eller hehe nei da bare tuller. det blir tøft på rød bil synes jeg men vet ikke også sort tak ville sett ut men panser blir sikkert bra. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 ooo den front fangeren så ikke bra ut. kjedelig når sånt skjer. håper det ikke blir lakk forsjell når du får på ny frontfanger da. så du ville lakkere tak panser osv sort. hermer du eller hehe nei da bare tuller. det blir tøft på rød bil synes jeg men vet ikke også sort tak ville sett ut men panser blir sikkert bra. Nei, den ble delt i to enkelt og greit! ;) ny M-tech fanger ligger klar til lakkering, må bare spare litt penger først.. ble litt uventet detta her.. Angående panser så blir det holdt rødt, men skal istedet lakkere det opp igjen siden det er en del steinsprut på det og et par små rustbobler på den ene kanten.. Er også en mulighet at taket blir lakkert svart til sommer'n, Men må se ann litt da jeg skal kjøpe meg nye 17'' kantfelger som ikke blir så billig er jeg redd :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 selge alt igjen?? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16085038&WT.svl=Link Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 selge alt igjen?? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16085038&WT.svl=Link Ja, blir til det gitt.. =/ lærling er ikke veldig godt betalt, så får en del dårligere økonomi nå ser det ut som.. Så blir en litt billigere Audi igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Synd at du ikke vil klare å beholde bilen...var et fint eksemplar det her! Ellers synes jeg du bør opplyse i annonsen at den nylig har vært skadet. Selv om det kanskje bare var plasten som gikk fyken? Og hvor er den M-tech bakfangeren du skriver i annonsen du har? =) *pirkepirke* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Synd at du ikke vil klare å beholde bilen...var et fint eksemplar det her! Ellers synes jeg du bør opplyse i annonsen at den nylig har vært av veien med skade osv. Og hvor er den M-tech bakfangeren du skriver i annonsen du har? =) *pirkepirke* Ja, litt små kjedelig er det.. Men men.. får kjøpe meg Bmw igjen senere! angående skaden, så gikk det kun utover frontfangern og var ikke store greiene, så gidder ikke nevne dette da det har lite betydning. Hvis man først skriver dette i annonsen, så begynner folk å tenke og lure så innmari osv osv.. og det blir litt feil inntrykk syns jeg siden det ikke skjedde noe mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja, litt små kjedelig er det.. Men men.. får kjøpe meg Bmw igjen senere! angående skaden, så gikk det kun utover frontfangern og var ikke store greiene, så gidder ikke nevne dette da det har lite betydning. Hvis man først skriver dette i annonsen, så begynner folk å tenke og lure så innmari osv osv.. og det blir litt feil inntrykk syns jeg siden det ikke skjedde noe mer.. det er jo en viktig opplysnig vist du ikke opp lyser om en så opplagt ting som skadet frontfanger. da ville værtfall jeg ha tenk hva er det jeg ikke ser som han ikke opplyser om. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Fort noe mer som ryker når plasten foran knekker...men hvis selger VET at ingenting annet er skadet eller skjevt noe sted bør det jo gå greit. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Herlig bil :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Bøs ja! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 fin bil ja;) nesten som min jo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg