Ryeng1 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Bilder? :D Bilder kommer ikveld! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Sett de baklyktene på en rød E36 Touring før, så visste at det ikke så bra ut ;) Men du har da ihvertfall prøvd da :) ja, riktig :) trodde de ikke var fullt så ''crystal laget''. Vurderer sterkt og lakkere hvite blinkern på de andre sort, da jeg så det på en Coupe for ikke så lenge siden.. Syns det ble ganske pent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Kommer et par dårlig mobilbilder av baklyktene.. Og et i snøværet på Hadeland :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 ble kult med nye bak lykter :P Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 ble kult med nye bak lykter :P Første inntrykket var helt jævlig når jeg fikk satt de på.. Men, etter to dagers bruk er de faktisk ikke så ille :) Kommer til å bruke de litt framover så får vi se.. Fikk også montert M-tech bakfanger/diffuser idag, ble meget fornøyd! :) kommer bilder imorgen siden kameraet var på lading.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Noen som vet om man får taki en liten takspoiler til Touring? sett litt på GSbildeler og Koed, men finner ingenting.. Bestilte forresten Greenfilter kit igår, så får dette iløpet av neste uke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Velkommen i E36 touringklubben! :) Gøy å se flere med litt uvanlig kan vi vel kalle det, E36.. Men hvorfor den innsatsen til bakfangeren, når du skal ha M-tech bakfanger senere? For den passer ikke den fra Mtech og motsatt. Fin inni var den og, var jeg deg ville jeg kanskje byttet rattet. Hvor mye er den senket og hvilket understell osv har den? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Velkommen i E36 touringklubben! :) Gøy å se flere med litt uvanlig kan vi vel kalle det, E36..Men hvorfor den innsatsen til bakfangeren, når du skal ha M-tech bakfanger senere? For den passer ikke den fra Mtech og motsatt. Fin inni var den og, var jeg deg ville jeg kanskje byttet rattet. Hvor mye er den senket og hvilket understell osv har den? Jo, takk for det :) Ja, litt spennende å ha noe litt annet enn alle andre. Altså, skulle bare ha M-tech diffuser og ikke hel M-tech fanger. Ser ikke helt vitsen med dette når bakfangeren er hel og pen og diffuseren var på tilbud, så da gjorde vi det billigst mulig. :) bilen er senket 35mm med H&R fjører og Bilstein dempere. Angående ratt, så har jeg veldig lyst på M ratt, men koster skjorta så må evt finne noe brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ok, bare leste i første innlegget ditt at du skulle ha M-tech bakfanger :) Husk at org M-tech innsats ikke passer på vanlig fanger.. Ratt: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15570658 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Skjønner :) Orginal eller ikke så er den klæss lik, og passet min fanger uten noe modding iallefall.. Se her ja! var ikke så ille pris det der egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hmm, byttet lyspære innvendig istad, og da gikk det plutselig ei sikring. Men samtidig så ville verken vinduene gå opp eller ned, og airbaglampen begynte å lyse?! fikk byttet sikring, så nå er vinduene og lyset igang igjen, men airbaglampa lyser ennå.. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 da må du sikkert inn i hjernen gitt :( en kompis som også har problemer med air-bag lampa.. jævla irriterende.. Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Off, må virkelig så mye til bare pga ei lampe altså? kun Tronrud Bil som tar å fikser slikt eller tar vanlig verksteder sånt å? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Off, må virkelig så mye til bare pga ei lampe altså? kun Tronrud Bil som tar å fikser slikt eller tar vanlig verksteder sånt å? vet ikke om du burde dra til BMW-verksted kanskje.. ellers har nok vanlige verksteder også sånn plugg.. Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Okei, skal til Hønefoss imorgen, så stikker innom Tronrud Bil å hører da.. Vet du om det er dyrt å fikse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg