Ja__9 Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hei! Vil jeg få mer effekt i sierraen hvis eg fjerne katalysatoren?? 90-mod Har hatt store problemer med skikkelig mannshit lukt av rottent egg i det siste, kan det være katten som er tett?? Slutter å dra ved 3500 o/min da sitter jeg med gassen i bånn uten at det skjer så veldig mye mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Plukk den av uansett Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Plukk den av uansett koffer det? :yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Effekt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Så veldig mye effekt blir det nok ikke, men dersom den begynner å bli tett er det jo greit å få den vekk. Husker innmaten i min katalysator løsnet og da skrangla det no fryktelig under den gamle forden... Ikke at jeg merket så stor forskjell da den ble fjernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Så veldig mye effekt blir det nok ikke, men dersom den begynner å bli tett er det jo greit å få den vekk. Husker innmaten i min katalysator løsnet og da skrangla det no fryktelig under den gamle forden... Ikke at jeg merket så stor forskjell da den ble fjernet. Husker jeg ikke feil er det 4 katalysatorer på v6'ene. Så litt effekt er det nok Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 24v har 4stk, 12v har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 24v har 4stk, 12v har 1 *Hmm. Må finne på en unnskyldning jeg nå.. * Ja sorry, er så trøtt så blanda de to der. Ser det nå.. Klart og tydelig.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg