polmar Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Hei, har en 89 modell golf, med monopoint motor. Ser at det er påkoblet en slags ventil ??? eller lignende fra en vakumslange fra motoren til bremsekraftforsterkeren ?? ... har tegnet en rød ring rundt delen på bildet. Den ene "nudden" på den er borte så den går og suger luft. Hva heter delen og kan jeg bare tette igjen hullet ?? Se link ! del - Bilforumet Galleriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Bare tett hullet du. er en enveisventil. slik at den f.eks ikke kjører "overtrykk" (noe som ikke vil skje i stor grad på din motoruansett) inn i bremsekraftforsterker, som krever vakuum for å fungere som den skal den vil suge falsk luft der om det ikke er plugga, så plugg i vei Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polmar Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Bare tett hullet du. er en enveisventil. slik at den f.eks ikke kjører "overtrykk" (noe som ikke vil skje i stor grad på din motoruansett) inn i bremsekraftforsterker, som krever vakuum for å fungere som den skal den vil suge falsk luft der om det ikke er plugga, så plugg i vei Da tetter jeg igjen hullet, den suger luft der og jeg synes motoren også går penere når jeg holder for hullet.. Takker for raskt svar !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg