alhopla Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Har hat anlegge en stund nå og er ganske fornøgd, bare at suben plager meg litt.. Det er av merket Fence Audio som jeg vant budrunde på netthandelen, siden jeg fikk dem så billig tenkte jeg å teste dem i bilen. De spiller helt greit til jeg begynner å skru opp lyden, virker som om det får for mye bass. Lager en stygg lyd om du skjønner, men vet ikke helt hva problemet er.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at de skal spille fint? Er nybegynner på alt som heter lyd så skriv enkelt Forsterker: http://www.icebuyer.co.uk/gto-4060-600w-4-channel-amplifier-p-11523.html SUB: 12"x2 SUBWOOFER 50 OZ MAGNET MAX POWER:800W IMPEDANCE: 4 OHM PAPER CONE FOAM EDGE 4-LAYERS VOICE COIL(AL): 2" FREQ. RESP.: 30-300HZ SPL: 90B/W/M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 du får ikke fence til og spille fint. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Er litt nybegynder jeg å, men ta å skru forsterkeren helt den, og skru opp anlegge så høgt du/anlegget orker, og så stiller du bassen til den er fin :) Var det jeg gjorde, har Fence forsterker og sub selv, og det spiller høgt og dypt. Hadde sånn stygg lyd selv ei periode til en kompis lærte meg å stille inn :P Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alhopla Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 ååh, thx! Får teste det ut når jeg har tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg