Glenni23 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Heisann, legger inn dette for en kamerat. For noen dager siden hørte han på musikk. Plutserlig kom det en syk pipelyd i høytalerne som ble høyrere og lavere ettersom turtallet gikk opp og ned. Så røske han ut alt av subben så fikk han musikk i høytalerne, og pipelyden var vekk. Er det noen som aaaaner hva som skjedde her? Kommer det tilbake når han plugger alt inn igjen? Han har ikke prøvd ennå. Takk for svar:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 bare å prøv og plugge den inn da :P så ser du hva som skjer xD Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 dårlig jording? hvis han har pioneer spiller, er det ikke et uvanlig problem at jordingsbanene på spilleren ryker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ja han skal få plugget den i, men han vet ikke åssen man gjør det. Ekke så stø på det selv heller. Da jeg flyttet anlegget mitt over måtte jeg ta masse bilder så jeg visste hvor jeg skulle sette alt:P dårlig jording ja. Noe annet som kan ha gjort dette? Takk=) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 du kan ha ett brudd på en ledning en eller annen plass. dårlig jording. prøv og bytt spiller og sjekke om problemet blir borte, det kan være jordinga i spilleren som er gåen.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg