keemgolfa Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Hei, lurte på om denne hadde vært pra i golf 3? Fusion EN-AT112 hilsen n00b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 tja, spørs om du er ute etter en fin bass eller noe som rister dørene av hengslene på bilen? :p kan tenke meg att denne spiller ganske så fint, men ikke noe mer enn det. Jeg har Kicker L5 2x12 2300W 1000W RMS. Med en sony 1x1000W. Dette kunne du få kjøpt av meg for 5 høvdinger, dette får du garantert mye mer utav ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keemgolfa Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 men tingen er at jeg vil ikke betale skjegget av meg liksom. vil ha noe bra til en rimelig pris :) er ute etter noe som KAN "riste dørene av hengslene" hvis man bare skrur det høyt opp, men samtidig er fint å høre på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Du får det du betaler for, og det finnes saker som er bedre en fusion da, og ikke nødvendigvis dyrere, men ikke forvent for mye i den prisklassen... Det kicker greiene som er nevnt over her, bråker en hel masse, og spiller IKKE pent, hvis det er det du er ute etter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 cossiemk1, dette spiller meget pent jo :) liker ikke så godt bass så det står så og si på null, spiller litt høyere bass enn 6.5'ene, Så dette spiller for alle pengene :) Men du må huske på att her gir du ikke 3 lapper for sub eller forsterker, her er det for begge, så du får det du betaler for ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg