Trulte Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Har tenkt å kjøpe meg en scirocco og jeg lurer på hva som er positivt og negativt ved den? Er en 1985 Volkswagen Scirocco 1.8 GTX-16V, gådd 230000km. Ca 139hk og Manuelt gir. Bruker den mye bensin? Noen spesielle feil som bruker å være med den? Vanskelig å få tak i deler til den? - Idarrt Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 står denne bilen til salgs på autodb? den som står i tromsø? gammelbilen min.. bare å spørre hvis det er noe du lurer på Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 deler til karosseri kan være noe vanskeligere enn til Golf, men understellet er fra Golf I og motor og gear fra Golf II 16v, så det er ikke noe problem. Sjekk bare bilen for rust. Ikke sikker på hvor rocco ruster mest, men sjekk påfyllingsrøret for bensin, skjermer og under ved frontruten Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Takk for svar. Kan stenges Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg