Nytern Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Jaja, jeg har en 1.4 som sliter med ujevn tomgang ved kaldstart. Det er såpass at den kveler seg om en ikke holder jevn gass. Hva kan det være? Når den er varm ligger den fint rundt 900rpm. Ellers bruker den lite bensin, alt fungerer men den er rar når den er kald :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 sjekk kjøleveske tempratur sensoren til styrenheten. og tomgangsmotoren se om turtallet endrer seg ved at du tar av og på stikket:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Heihei! Takktakk :) Jeg fant faktisk en kontakt som ikke satt noe sted i nærheten av torpedoveggen. Når jeg kobla til denne der den hørte hjemme ble alt supert! Såå du har rett :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg