ford rægger Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 har lyst til og ha disse felgene på den:)men har bare 2:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 begynner og bli litt lei av og finne rust da men blir vell bra til slutt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Så flink du er kjekken ;) Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 blir sikkert bra ditte =D har ein ford 17m som eg holder på og pusse opp sjøl =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 ja blir vell bra hehe fikk hjulbuer til den i går så da blir det litt mindre rust:D det blir deilig ass:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 blitt kvitt litt rust men jo mere jeg kappa ut jo mere rust fant jeg virka det som da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 men ble bra når jeg fikk på bua da:P men var endel jobb før jeg kunne få den på hehe og de buene der gror ikke på trær akurat;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 så fant jeg jo seff litt gammelt ver da:P ikke så gøy og finne ca1,5cm sparkel på sjermen:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TT Racing Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvilke bremser skal du bruke på bilen?:) Siter -1969 Ford 17m -1986 ford scorpio -1976 Ford Taunus -1987 Mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvilke bremser skal du bruke på bilen?:) det er jeg ikke sikker på men må vel vertfall ha 26m bremser men skulle vell hatt litt større og hehe:) men finner sikkert ut no lurt ettervert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 jaja. rust er kjedeli! men engong tar no rusta slutt uansett! so det er berre og stå på og ikkje gji opp!=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 jaja. rust er kjedeli! men engong tar no rusta slutt uansett! so det er berre og stå på og ikkje gji opp!=D hehe har ikke tengt til det;) men gikk tom får gass i dag så fåe se om jeg får ny flaske i mårra:P får også ny tunnel i mårra må jo ha litt mere plass til støre girkasse og litt div hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hesleskaug Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Tøft prosjekt. HVa er planene? Strøken eller sånn som den er med 2.9? Siter Her er mitt E30 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Tøft prosjekt. HVa er planene? Strøken eller sånn som den er med 2.9? blir vell til og få den støken ettervert hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 nå har jeg også finni ut att det finnes en 26m som har 3.0l så da er det jo mulig og få tak i no bremser til det tenker jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg