mistercartman Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Uansett, fet bil. Men den er mye fetere i sedan utgaven (med den fronten og heldekkende baklys/refleksplate i midten). Heter Audi 200 eller Audi V8. Prøvekjørte en sedan av den typen, den henger faen meg godt med komfortmessig og designmessig til å være såpass gammel. Bra sprut var det også (i motoren) :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Øyvind.H Uansett, fet bil. Men den er mye fetere i sedan utgaven (med den fronten og heldekkende baklys/refleksplate i midten). Heter Audi 200 eller Audi V8. Prøvekjørte en sedan av den typen, den henger faen meg godt med komfortmessig og designmessig til å være såpass gammel. Bra sprut var det også (i motoren) :) Jeg har aldri sett den i stv før. var bare helt rart. spess med den hvite delen. Siter - 1990' Opel Vectra 2.0i - 1989' Ford Transit (Russebil) - 1987' Honda Camino moped (pedalstart) www.schei.9f.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Audi type sinnsykt stygg etter min mening :rolleyes: Unnskyld for teit post, men det er jo fakta.. Har aldri sett en sånn, trur jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Andeeh Audi type sinnsykt stygg etter min mening :rolleyes: Unnskyld for teit post, men det er jo fakta.. Har aldri sett en sånn, trur jeg.. hehe ja den var ikke så veldig pen akkurat. Siter - 1990' Opel Vectra 2.0i - 1989' Ford Transit (Russebil) - 1987' Honda Camino moped (pedalstart) www.schei.9f.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg