classic Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hvem selger dette? Eiker Motorshop solgte før, men har gått over til B&G. skulle hatt tak i tüv på noen fjærer til Vectra A merket 60-143 som jeg har funnet ut er Ventura. Mail er alledrede sendt til Ventura i tyskland, men går sikkert enklere og kjappere hvis jeg finner en norsk forhandler. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Lykke til med å få svar. Jeg sendte dem en mail 30.08.2007 og venter enda på respons. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Tok å ringte Ventura i Tyskland. De har ingen distributører utenfor tyskland mente damen. Fikk fakset over tüv 5 min senere. (viste seg senere at jeg ikke hadde ventura-fjører) I desperat jakt på riktige papirer, fikk jeg samme papirene tilsendt som pdf av P-I springs i UK et par timer senere. Så om de er distributør eller hva vet jeg ikke. På tüv-papirene står forøvring hverken Ventura eller P-I springs nevnt. Trenger fortsatt tips på hvilke levrandører som merker fjørene sine med 60-xxx (60-143 står det på alle 4 mine) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg