anseth Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hei, Eg monterte på justerbart senkesett på min 97 modell passat i haust. men etter at eg monterte på Fk sport edition+ senkesette fekk eg ein stygg donke lyd framme når bilen humpa litt. eller eg kjøyre over ein fartsdump. noken som veit ka den dunke lyden kjem av? bilen er er berre senka nokne få cm. er det noken andre so har fått den dunke lyden etter at dei senka bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Brukte du bumpstops på dempern, eller satt du bare på fjører og dempere uten dette, isåfall vil det dunke en metallisk lyd så vil grapse hele senkesettet ditt og skade bilen din over tid,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Brukte du bumpstops på dempern, eller satt du bare på fjører og dempere uten dette, isåfall vil det dunke en metallisk lyd så vil grapse hele senkesettet ditt og skade bilen din over tid,, bumpstopp? ka er det? tok over masjetten og ei gummifjørskål eller ka det heiter frå gamle demparen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg