Peltz Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Wallais. Kan noen si meg, sånn ca hva listepris her til lands er på en Gti -----la oss si en 99 mod. gått 70 K. Med chip og gewinde? Wurdere å kjøpe i tyskland...men det skal jo helst lønne seg også.. Vi har ikke noen gode forbindelser når det gjelder import av bil fra Tyskland? Ikke er jeg spessielt stødig i tysk, ikke vet jeg hvordan en dritt virker der nede, så tar ikke sjangsen selv. Så om noen har gode forbindelser, eller er god selv, gi lyd... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Se på autodb. ligger noen biler der. sikkert nok til å danne et noenlunde prisbilde. Jeg tipper fra ca 180 000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg