Noboody Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Heisann. Fatter har en '07 Vectra stasjonsvogn. Han ønsker og ettermontere Xenon på denne, men lurer på da om det er lov? Har kikket litt på de og for meg så ser det ut som det sitter linser der. Lyktespyling og automatisk høydejustering er det der alt, så det burde ikke være noe problem.. Siter Volvo power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Tror ikke det skal være noe problem nei. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noboody Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Er det Bi-Xenon som er tingen da eller? Siter Volvo power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Lyktespyling og automatisk høydejustering er det der alt, så det burde ikke være noe problem.. Er du sikker på at det er automatisk høydejustering og ikke bare elektrisk høydejustering? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Burde ikke være noe å tenke på igrunn. har blitt stoppa to ganger med min 97mod med xenon og de har aldri sagt noe på det.. Det kan jo selvfølgelig variere fra politi til politi.. Når det er tid for eu-kontroll tror jeg egentlig ikke de bryr seg om det så lenge lys stillinga er i orden :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg