Gå til innhold

Etterlyst: Stakk fra kjedekollisjon Oslo

Ranger emnet


Wilma1000

Anbefalte innlegg

Mann i mørk bil, stasjonsvogn.

 

Jeg var innblandet i kjedekollisjon i Oslo lørdag 22/11 kl 16.30 på E6 mellom Bryn og Ryen. Oppbremsing + stopp for kø, bilen foran meg + jeg klarte å stoppe, men jeg ble så påkjørt bakfra og klint inn i bilen foran.

Lang historie kort; sjåføren som var skyld i kjedekollisjonen stakk av fra stedet og vi fikk ikke tatt bilnummeret hans. Jeg kjørte lånt bil med delkasko, og forsikringsselskapet har gjort klart for oss at siden vi ikke kan identifisere han som var skyld i alt, vil skadene på bilen jeg kjørte ikke dekkes noe sted. (Karosseriskader ca 20000, ++ motorskader).:fire: :angry:

 

Jeg kan ikke mye om bilmerker og modeller, men har nå sett gjennom en del bilmerker på nett. Bilen minnet mest om Toyota Avensis eller Hyundai i30 CW, kan også ligne Volvo XC70, V50 eller V70.

 

Etterlyser bilen som stakk av. Den er mørk av farge, sannsynligvis svart eller mørkeblå (eller mørkegrå?). Den har skader i fronten (i alle fall knuste frontlys), og den har forsåvidt satt pent avtrykk etter frontpartiet inn i hekken på bilen jeg kjørte.

 

Jeg er takknemlig for tips om flere biler som kan ligne de jeg har nevnt, men mest av alt håper jeg noen har opplysninger som kan føre til at mannens forsikringsselskap må ta skaden på bilen "min"... Forholdet er anmeldt.

 

En stor takk til alle som engasjerer seg!

 

Mvh

Hun som ikke har lyst til å få skylden for hva en annen har stelt istand.

 

PS: Det går an å sende PM dersom du kan ha konkrete tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann i mørk bil, stasjonsvogn.

 

Jeg ville kontaktet de nærmeste bensinstasjonene.. de har alle videoovervåkning, og jeg kan ikke se for meg at tosken IKKE har stoppet for å sjekke skadene på sin egen bil.. Selv om du ikke vet skiltnummer, vet du jo sånn ca tidspunkt, og en mørk lignende bil med skader i front bør jo være en god start...

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjørt etter han, ringt politiet å sakt hva som skjedde å bet de sende en bil dit, så for å komme tilbake etterpå?

Det var vel andre vintner der å? politiet er ikke så vanskelige som mange skal ha det til;)

 

Emm, jo. De kommer IKKE. Har vært borti dette selv.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjørt etter han, ringt politiet å sakt hva som skjedde å bet de sende en bil dit, så for å komme tilbake etterpå?

Det var vel andre vintner der å? politiet er ikke så vanskelige som mange skal ha det til;)

 

Litt vanskelig ettersom bilen min ble vraka og dermed ikke var i kjørbar stand... Andre vitner? Ja, alle de som kjørte sakte forbi i den andre filen. Men ingen av dem melder seg som vitner sånn uten videre tipper jeg.

 

Politiet kom, men da hadde bakerste bil forsvunnet for lengst, det tok max et par minutter etter at det smalt...Jeg synes det er bedritent gjort, og er glad for at flere synes du er en dust som synes det er helt greit å reise fra en ulykke du har forårsaket.

 

Nå er bilen min kondemnert, taper 30-40 tusen på dette,i tillegg så hadde jeg en bil som nylig var i god stand og EU-godkjent, og jeg er aevhengig av bil i jobb, så jeg synes i grunnen det er helt forjævlig. En situasjon jeg ikke unner noen, selv ikke en fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjørt etter han, ringt politiet å sakt hva som skjedde å bet de sende en bil dit, så for å komme tilbake etterpå?

Det var vel andre vintner der å? politiet er ikke så vanskelige som mange skal ha det til;)

 

Politiet kommer sikkert på røyken, men ikke i oslo.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider ett fornuftig svar til slutt her :)

Skulle til å skrive det samme. Ring til lakkeringsverkstedene også, eneste som er synd er at mange pendler til Oslo så han/hun kan jo bo i en radius av ganske mange mil rundt byen. Letteste er nok å ringe til Volvo f.eks, det er vel ikke så mange merkeverksteder i og rundt Oslo, legg igjen navnet ditt og be de om å ringe deg om noen bestiller en ny lykt etc.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår