joneh Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hei. opplevde her i går at dørene på poloen gikk i vranglås. låste opp døra åpnet og startet bilen gikk så ut for og skrape rutene, men når jeg skulle inn igjen ville ikke døren opp. null reaksjon i dør håndtaket på noen av fremdørene, kom meg jo inni bilen med og få åpnet bagasjedøren, prøvde og åpne dørene fra innsiden men like lide sjedde da. men etter og har kjørt litt tur så kunne jeg åpne døren. noen som har vert borti dette og vet hva jeg kan gjøre, kan det skyldes frost eller noe i den duren.. håper på hjelpsome svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 pleier å blisånn på vinteren.. husker jeg måtte "lirke" litt med håndtaka mine for å få det til.. dro bare litt ut, så kjapt helt ut.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Skyldes nok frost. Polo er håpløst på vinteren. :( har vent meg til å hoppe inn via bagasjerommet på min nå. :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg