Dr_S Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ser ut som noe Breyton Magic replika eller.no ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jepp er som Dr_S sier Breyton Magic replika Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jepp er som Dr_S sierBreyton Magic replika hvor får man så kjøpt disse?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 det går ann å bruke http://www.google.no også og søke helt selv Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 det går ann å bruke http://www.google.no også og søke helt selv jo takk, har prøvd det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 som sak tidligere fant jeg mine på http://www.finn.no er usikker på om disse selges på noen nettbutikk. Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Hvordan felger som passer best, kommer ann på hvordan bilen er ellers, dvs styling, farge osv. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 det skal på m-tech styling til sommeren. ellers er den ganske orginal nå. senket 40/40, skiftet lykter og m3 speil:) så mangler bare å finne noen fine sommerfelger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Kjørte med disse felgene på gamlebilen min: Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Hei! Har funnet de jeg vil ha nå tror jeg. Blir Vertini Rivier Hyper-silver 8x18. Men det står at jeg må oppgi hvilket innpress jeg vil ha. så da er spørsmålet mitt, hva er innpress?:p og hva må jeg ha? Så står det at Felgen har Inox-lip. Vet ikke hva det er, og vet ikke om det betyr noe? Noen som har svar på disse (sikkert dumme spm) mine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg