SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Skal sote baklyktene og må derfor montere høytsittende bremselys slik at folk ser meg ;) Hvordan kobler jeg til dette? Han som solgte meg det sa at han hadde koblet det til det ene vanlige bremselyset. Da må jeg jo til å styre inne i selve lykten.. Høres litt jalla ut. Pleier det være lagt opp en egen ledning til ekstra bremselys? Bilen er en 3d nissan sunny ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Du må nok koble deg opp mot det ene bremselyset, men du trenger ikke å koble deg inn på selve lampa. Finn ledningen som går inn i lampa og hekt deg inn på denne. Tror ikke det er en ekstra ledning til høytsittende bremselys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 heh.. tenkte ikke så langt.. Jeg tar nok bare å presser på en "strømtyv" (vet ikke det fine navnet på det ;)) på ledningene til det ene bremselyset... Er ikke dette den beste måten å gjøre det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 heh.. tenkte ikke så langt.. Jeg tar nok bare å presser på en "strømtyv" (vet ikke det fine navnet på det ;)) på ledningene til det ene bremselyset... Er ikke dette den beste måten å gjøre det på? Ja det er den enkleste måten. Det kalles for 3M kobling. :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg