nueva Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei! Jeg har tenkt og style bilen min, men er usikker på hvordan, og hva jeg skal gjøre får og få den best mulig utseene messig! Da jeg ikke fant bilder av bilen min plokka jeg ut 1 par random bilder på nettet som er rimelig like. Kunne tenkt meg SVART karosseri, GULL felger, panser scoop, og evt. Subaru rally logo, monster logo, fox o.s.v montere fete speil, liten spoiler, lykter, skjørt...... Prøv også gjerne med andre farver som gull, sølv o.s.v! have funn! <3 Eller bare modde som DU trur blir kult !! Beste mod. vil bli virkelig-gjort! er ut etter noe serriøst som jeg kan gå etter Gleder meg til og se ;D Link: http://i113.photobucket.com/albums/n221/EastCrew/subaru_legacy.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Tror du bør legge ut bildene her.Er ikke alle som gidder å registrere seg på ei moppeside....... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nueva Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 beklager ;) fikset nå =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Har starta;) tror det kan bli bra. Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nueva Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Supert! venter spent. er jævli spent på potensialet til denne bila! artig bil så, greit og kunne stille opp med både utseene og motor på bil-treff ;) få av stylede Subaru Legacy Turbo 97 versoner på biltreff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 prøve og ikke skuffe for mye jeg da;) Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Nå måtte jeg bare bli ferdig;) på tide med senga! Snakkes, håper det ikke ble en for stor skuff;) Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nueva Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 vart egentlig jævli kult ;D ikke får mye styling, men heller ikke får lite ;D mer potensiale i bilen en jeg først trudde =) Bare fortsett med modifiseringa folkens ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ikke riktig modifisering av din bil, men det viser potensiale: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg