helgenen Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan stramme viftereima selv, eller tipse meg om en bra link? Har en gammel bil, mitsubishi gls i, 90-modell. egentlig er den moden for skrapen, men bil må man ha! Hvis noen kan hjelpe meg blir jeg glad, har null peil på bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keyakoo Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan stramme viftereima selv, eller tipse meg om en bra link? Har en gammel bil, mitsubishi gls i, 90-modell. egentlig er den moden for skrapen, men bil må man ha! Hvis noen kan hjelpe meg blir jeg glad, har null peil på bil! Har ikke gjort dette selv, men de fleste biler har skruer som strammer og slakker på reima, ta en kikk på dynamoen, se om du finner noe interessant der... Elskbar guide som hjelper Elskbar guide som hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg