MB__W210 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei Mondeo eiere, kjøpt en 2001 2.0 tdi Ghia Veldig fornøynd, men en rar lyd når motoren er kald, etter å ha lest det jeg fant på forumet forstår jeg at det er en diselvarmer på denne bilen. Sikkert denne jeg hører, men ulelyden skjærer i sjelen på en bil eier. Er dette normalt? Ellers er det noe rust i dører, er det noe spesielt som må gjøres for at rustgaranti skal gjelde? (understellsbehandling el likn??) Eneste jeg fant på forumet var dette fra Tsbusa, postet 21.12.07 12 års rustgaranti på disse, så om man passer på bilene sine så de ikke ruster pga "feil bruk" fra eiers side, dekker Ford det om det blir rust. Som kommer INNENIFRA og ut, osv. Er Hva har du hørt om clutchene? Vet de tidligste hadde prob med svinghjulene, samme med de nyere Mondeo og S-Max også. (Minst på nye Mondeo, da S-MAX var nesten en "pre"- Mondeo). Mondeo er gulle gode biler, man kan noen ganger oppleve litt kødd med diesel varmeren, men det er bare å bytte noen gløde plugger, pakninger og brenne ut soten __________________ BMW 525i Turbo 89' Chevy G30 Beauville Van 91' Nissan Micra 1.0i 93' Kawasaki ZX7-R Ninja Streetfighter 04' Håpet på noe mer info ang diselvarmer/rustgaranti, kan lyd komme av glødeplugger/sot? Hvordan man utører service på diselvarmer osv Hilsen ny bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 disel varmeran på disse bilene uler litt etter min erfaring. har kjørt skjæfen sin mondeo i helgen, å da e d sånn at man hører d gådt når man åpner døra. Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB__W210 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Men jeg hører det godt inne i bilen, uler masse fram til motor er varm, men tak for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Tenker varmeren din trenger en ny vifte jeg. Ang rustgaranti må du nå ha et fullt servicehefte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg