Oekern Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Driver om dagen og setter på ekstralys som skal kobles på fulltlyset, men hvem av ledningene er til fulltlyset ? Sliter med og finne den.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Ingen som vet ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 H4? Er en av de på sidene, er du i tvil så sett styrestrømmene til relèet på de rett overfor hverandre, da har du både jor og pluss til relèet fra fjernlyset. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Ekstralysa er H3.. Jeg skjønner ikke helt hva du mener.. Ledninga til switchen skal visst væra grønn. Men etter alle de grønne jeg har prøvd så har det ikke slått ut på fulltlys.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeirbrateng Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 multimeter eller prøvelampe, sier nå jeg! Siter -Girls Go Fast, but Boys go faster! ------------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Og hovedlysa er ? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ja. Det her er egentlig bare og glemme da jeg driter i ekstralys. Kjøpe xenon for en tid tilbake og da var ikke behovet for ekstralys der lengre :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg