Brother Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hei! Varmen i apparatet mitt forsvant plutselig for litt siden, vifta og alt fungerer utmerket bortsett fra varmen. Har hatt en lekasje i en radiator slange men dette har blitt fikset. Er det slik at om man får luft i systemet så kan varmen forsvinne? Eller det ikke er nokk trykk? Har sjekket om det er nok vann osv. Har sjekket sikringer, releer osv og at det er nok væske. Motor er m10b18 forgasser. Blir trykk i systemer men skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Motoren skal være selvluftene vil jeg tro da det heller ikke er noen lufteskrue. Mvh: Bror Bakke Instefjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 hmmm... høres ut som det er et spjeld for kjølevæska som ikke åpner Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ja er nettop det jeg og tror. men finner ikke hvor det ligger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 kan desverre ikke hjelpe deg med det. aldri skrudd på bmw før, bortsett fra bytting av olje og filter :p hehe Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 åpne lokket til raddisen, så lar du den stå å gå litt Da blir det nok ordnings :) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 om jeg har prøvd og lufte med bukker osv da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingkong1 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 om jeg har prøvd og lufte med bukker osv da? hadde samme på e36, da var det sprekk i radiatoren og termostathus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Sjekk om wiren bak på temp bryteren din er på. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 sjekket termostaten? prøvd å lufte systemet? går den seg varm elns? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 går ikke varm eller noe og er perfekt niva frostvæske. Motoren starter kald og jobber seg fint opp mot ideel temp og blir det heletiden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg