limE - Toledo Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Hei jeg sliter litt med min ford.. Når jeg kjører motoren over 3000 Rpm så stopper alt det elektriske anlegge:O det virker som om jeg skruv av tenningen og slår den på. Kjøre computer slår seg av, speedo går først til 240 så ned til 0, og til slutt opp til normal. Viften slår seg av og starter på nytt, cd spiller det samme. Alle varselslamper lyser opp, og lys i dasjbordet blir sterkere. Åsså siste punkt, hovedlyktene fungerer ikke, bortsett fra langlys.. Hva skjer ? ? ? :S Har sjekket alle sikringer som kan omhandle problemet, tror jeg. Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Jordingsfeil, dynamofeil? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Skal på verksted med bilen i morgen.. blir spennende å se hva de kommer frem til :) Han jeg snakket med idag antydet at det kunne være spenningsfeil. altså dynamo Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg