Sabben Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Hvordan er det egentlig med loven om blinklys på framskjermene? Tenker da på de som sitter under sidespeilene påhver side. Er det fra og med -72 årsmodeller som må ha det? Mener jeg har hørt noe om det en eller annen gang, men husker ikke nøyaktig hva det var.. Siter Andreas Stolt eier av en Saab 96 v4-72 Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersta Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Så lenge biilen ble levert originalt med det, må de være der. Men jeg har hørt om unntak ved importerte biler osv. Hvis andre varianter av bilen (f.eks deluxe modeller) ikke hadde dette, kan du få det godkjent uten. Ta en prat med biltilsynet og hør med de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hvordan er det egentlig med loven om blinklys på framskjermene?Tenker da på de som sitter under sidespeilene påhver side. Er det fra og med -72 årsmodeller som må ha det? Mener jeg har hørt noe om det en eller annen gang, men husker ikke nøyaktig hva det var.. Nyere en april 71 må ha side blinklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabben Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Nyere en april 71 må ha side blinklys. Æsj! Hehe. Takk for hjelpen!:) Siter Andreas Stolt eier av en Saab 96 v4-72 Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg