ThomasWH Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Har søkt lenge på nettet, men ikke funnet så stort utvalg noe sted. NAF-butikken hadde en del bra for et par år siden, men nå har de bare kjølebager. Jeg trenger et stilig svart kjøleskap til å ha bak i stasjonsvognen min. Det må være lavere enn 50 cm. Litermessig snakker vi vel rundt en 30 liter tror jeg. 12V tilkobling. - Er digg å slippe å stoppe for å kjøpe kalt drikke hele tiden når man suser gjennom Europa, evt. gjennom Norge på biltur. Å kjøre for å kjøre, og for å se! DET er biltur det! ;) Noen tips her?? Mvh. Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Torshov Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 mener bilxtra også har dette, muligens biltema også.. Eller som Zimmern86 sier :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Skal du ha jallakjøleboks som kjøler drikka ned fra 25 til 20 grader, eller vi du faktisk ha et kompressordrevet kjøleskap? Sistnevnte får du fra Waeco(og muligens torshov), og er mildt sagt svindyre. Trekker tilsvarende mye strøm.(men det gjør jo alle kjølebokser) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Kjøleboksane på torshov fungerer fint til sitt bruk, men er ikke på langt nær noe fryseboks. Men helt greit, og koster ikke så mange formuer. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ...ville valgt de som går på gass! Bruker litt gass for å kjøe skapet ned til ønsket temperatur og når den er der så bruker det nesten ingenting. varer uhyre lenge... kjørte med et sånt ned til spania for 2år sia. Hadde det på 4grader og der var det alltid kaldt og digg :) tror du får slike på torshov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasWH Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Godt å se at bilsamfunnet i Norge har peil på bilkjøleskap. Det sier vel egentlig litt om hvor moderne vi er her i Norge, sammenlignet med andre land som feks. Russland, hvor jeg faktisk vet at svært få (om ingen..) har slike i bilen sin. Høh, der borte ER de fleste biler rullende kjøleskap (90% av alle i Russland kjører Lada 2000, av svært "mature" årgang!) - Vi snakker om iskalde biler med hull i dørene osv.! :) Sjekket Torshovkatalogen; og Igloo Kool Air var ok. 22 grader under kupetemperatur er jo bra nok. Jeg har airconditioning, så den saken skulle være grei. Men et av kriteriene mine for kjøleskap i bil er at kjøleskapet er mørkegrått (skal matche bilen min!) eller svart. ;) Pris er ikke så veldig viktig, men rundt 1500 kroner virker fornuftig. Hadde nok spyttet inn litt ekstra for å fått noe som virkelig fungerer perfekt, dog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Detta er jo riktignok en av de dyreste butikkene du finner, men denna er temmelig rå: http://www.maxfritid.no/site/fritid/vis_produkt_2008.php?page_id=636&produkt_id=8251 Denne og er temmelig bra, tatt i betraktning at det ikke er kompressor(men til den prisen burde det ha vært det): http://www.maxfritid.no/site/fritid/vis_produkt_2008.php?page_id=636&produkt_id=8250 Billigversjonen fra Biltema, med peltier(?) element om jeg ikke tar feil: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=77506 Og hvis du har noen eksklusive gjester i bilen :D http://www.maxfritid.no/site/fritid/vis_produkt_2008.php?page_id=636&produkt_id=8257 Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg