oaa Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Nokon som har ein idè om kva som kan tappe batteriet mitt når bilen står i ro i ei vekes tid? Mogleg dette kun er tilfeldig, men batteriet har vore flatt når det enten har regna veldig mykje eller vore frost. Det dekselet over batteriet er HEILT, så det skal ikkje vera vatn som dryp ned på batteriet og lager krypstrøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Har samme problem. Tar maks 3-4 dager så er batteriet flatt, dette skjer spesielt når det er en del minusgrader ute. Siter 93 - Audi 100 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Batteriet kan jo rett og slett være dødt!? Eller utslitt om man vil... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Batteriet er heilt nytt... :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Skal ikke mer enn en utladning til for å ødelegge et batteri. Been there, done that... Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Men likevel så er det noko som tapper batteriet når det vert flatt første gong ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Prøv å ta å mål litt rundt=D Hadde problemet på min for et par år siden. Jeg målte meg frem til at det var releet til elvinduene mine og soltaket. Det sitter nede vet pedalene på venstre side bak et deksel=D Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Skru av tenninga, koble fra en pol på batteriet,kobl et amperemeter mellom polen og polskoen, mål strømforbruket. Deretter kan du nappe ut en og en sikring, og finner dermed ut hvilken krets som tapper strøm. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Har ikkje el-vindu.. Har allerede prøvd det du skreiv eirikoo, men likevel samme forbruket uansett kva sikringar som er ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Har ikkje el-vindu.. Har allerede prøvd det du skreiv eirikoo, men likevel samme forbruket uansett kva sikringar som er ute.. Hmm. Da høres det ut som om det er noe som ikke er koblet gjennom det orginale el-anlegget. Alarm kanskje? Er det noen ledninger trukket rett fra plusspolen som ikke ser orginale ut? Vanligvis er det jo et tykk en ned til starteren, og en tykk til som går til sikringspanelet. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Har nappa av den uorginale som var der (gjekk til memory på cdspelaren). 0,2A forskjell... Framleis eit eller anna som trekk 0,4A.. det er ikkje mykje, men det er tydlegvis nok til å lade ut batteriet om det får nokre dagar på seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.