Benz Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Noen som vet hvor oljepåfyllingen til girkassen er en på en Sierra? Det er snakk om en 1991 2,0 CLX sedan. På forrhånd takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 det er vel snakk om en manuell kasse? Tenker den sitter på venstre siden midt på kassa.. En liten skru-knott.. Fyll på til det renner over. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benz Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Jepp 5 gir man, da får jeg kikke på det i morgen, takk skal du ha. Etter hva jeg husker er det relativt trangt, er det en enkel måte å komme til på uten å herke? Her er det vel hel tunell, slik at en må kommetil på undersiden? Igjen takk for at en som "aldri" skrur Ford får litt hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 8 mm umbrako på venstre side av kassa! Må under bilen ja:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Det kan være trangt der så det kan hende du må finne en genial løsning for å få fylt på olje, du klarer muligens ikke å fylle fra vanlig kanne der. Brukte en ketchup-flaske med en slange stump på når jeg gjorde det, men det fins garantert lettere måter å gjøre det på, for det tok lang tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 oljefat med pumpe å u-rør på enden av slangen..... Kan kanskje greie det med en "oljeskifter" Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg