bmw e34 Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 He he, det som egentlig er poenget mitt er att mye avhenger vel om hvordan en bil er passet på opp igjennom årene, og da spiller det ikke noen rolle om hvor mange ventiler eller hvor mye Hk det er i en bil, tydeligvis er det for eksempel mange som meg som synest at en bil som fungerer perfekt er målet, og jada, jeg har kjørt flere spreke 525ere, også "daue".... har tilogmed hatt minst 20 tunge MC er, så FART er ikke lenger målet mitt, Noen vil ha det slik, og andre vil ha det slik. Det er det jeg liker ved dette forumet, og ikke det som "trendene" sier er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sibben Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Bilen er eigd av Mekaniker først, så kjøpte far til han den , den ble kunn brukt til langkjøring 2 ganger i året, altså som ferie bil. neste eiger som vi kjøpte den av har bruk den pent, helt til den ble alt for varm og slo seg(toppen). Etter min mening vil jeg si at bilen har en bra historie bak seg, og det virker også slik når jeg har prøvd å kjørt den litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Ja, det er nettop det jeg og mener at siden dette er billigt så er det samtidig god lærdom, uten at det koster skjorta. BRA !-:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg