Ner_Q Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Heisann! Lurte bare på om noen her veit om flere typer effekt annlegg til 91 Golf 2? Eneste jeg finner er Simons.. Har noen her tips eller veit om nettsider hvor man kan bestille andre effekt annlegg merker fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jeg like ikke effekt annlegg grunn av det bråker noe jevli Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 http://www.google.com Så søker du på Supersprint, Remus, Borla, Magnaflow osv.. Selv har jeg komplett Simons på min 2`er, og er egentlig greit fornøyd. Lite støy på tomgang og kjøring under 3000rpm.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 er'u riktig uheldig så bråker golf'n mye uansett... Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg