Kvilt Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Hei. Skal til innkjøp av en 96 mod cab snart. Denne er for øyeblikket helt orginal. Noen som har erfaringer/meninger om hva slags senkesett jeg bør kjøpe? Det trenger ikke være justerbart. Men det bør være 40/40 senking. Skal inn med 225/45/18 eller 215/45/18 dekk. dette skal vel gå greit? Håper på svar :) Edit: Vil det skal være mulig å få det godkjent i vognkortet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Får du papirene på senkesettet så får du det nok godkjent.. Personlig anbefaler jeg koni, vell å merke dyrt.. men man får det man betaler for. Kjører 60/40 på min sedan, 215/40/17 EDIT : kompis av meg er plaget med sin coupe med 45 profil at den subber i innerskjermen bak. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg