AudiA3Andre Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hei, lurer på hvor stor oppgave det er å presse på alu-ringer på en A3 99 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei, lurer på hvor stor oppgave det er å presse på alu-ringer på en A3 99 modell? det er null problem, brukte ca 1 time:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 det er null problem, brukte ca 1 time:) Fortell da, hva du gjorde osv...:) få se et før og etter resultat;) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 hehe, du tar av plastdekslet som er over rattstammen, under der er det 1-2 skruer som du løsner, så er speedometre løst:) eller du må bak me handa og tra ut 2-3 kontakter før det er helt løst. så tar du det med inn i varmen å skrur vekk plasten på baksiden, å limer på ringene:) egentli skal man ta av "glasset" å lime på fra framsiden, men det glasse satt som F..., så jeg tok meg inn fra baksiden:) kan legge inn bilde når jeg kommer meg inn på min data:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 sender du link til alu ringene? Hvilken type lim brukte du? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild23 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg gjorde det samme som Roger Håkonsen. Var redd glasset skulle knekke så tok det i fra baksiden og presset de på, men måtte ta en kniv og skrape rundt hullene på instrumentene, ringene var veldig trange. Limte etterpå fra baksiden med Loctite lynlim. Jeg kjøpte mine ringer på tysk Ebay. De er i plast. Kjøpte først noen i Alu fra http://www.diode.no ventet i 3mnd på de, endlig fikk de så var de altfor store.... De så skikkelig bra ut....men men.... Siter Audi A3 1.8TQ 2002mod. Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 får vi se før og etter resultat??:):) Har bestilt chrome ringene no. Blir sendt fra United blæs imårra:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jeg gjorde det samme som Roger Håkonsen.Var redd glasset skulle knekke så tok det i fra baksiden og presset de på, men måtte ta en kniv og skrape rundt hullene på instrumentene, ringene var veldig trange. Limte etterpå fra baksiden med Loctite lynlim. Jeg kjøpte mine ringer på tysk Ebay. De er i plast. Kjøpte først noen i Alu fra http://www.diode.no ventet i 3mnd på de, endlig fikk de så var de altfor store.... De så skikkelig bra ut....men men.... hehe, måtte og fram med kniven for å få inn mine:) skal prøve å fikse bilde. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 ja sleng ut et bilde:) Regner med at det er snakk om 8L versjonen dere har gjort det på? Så speedometre sitter i bare 2-3 skruer, derretter så faller det ut, med unntak med ledningene bak? var det vanskelig å sette ledningene på igjenn da? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 blir av bilde da? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 dårlig me respons her på forumet:p Har nå fått satt på chrome ringene, og det skal sies at det var et rent hel*ete å sett de på, spesialt de 2 småe ringene, men klarte det tilslutt:) Skal få til å uploade et bilde snart;) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallobalo Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Venter spent her ...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 gi meg par min så skal jeg bytte tlf, iphone klarer ikke å overføre bilder til dataen!! Arg.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Her kommer bilde av chrome instrumentringene http://i255.photobucket.com/albums/hh134/zimmern86/IMG_1428.jpg Er ikke allverden til kvalitet på bilde, + at jeg fikk med fingeravtrykk på bensinnålen og temperaturnålen=p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Synes at det er blitt litt "dødt" på forumet i det siste:s Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg