850T5R Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hei, har en 99 V70 2,0 lt som har et problem med klima/varmeapparatet. når bilen står i ro funker vifta som den skal, men når jeg kjører og gir gass, dabber vifta av, for så å komme igjen når jeg enten bremser eller slipper opp gassen??? fikk opp feilkode på effektregisteret/motstand og byttet denne uten at det forandret noe som helst. får også feilkode på trykkføler på klima anlegget, men denne skulle vel ikke ha noe med dette å gjøre. er det så enkelt at viftemotoren er kaputt, eller kan det finnes en annen løsning? Er veldig takknemlig hvis noen kunne gi meg tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 har hatt samme feil, er bare å bytte hele viftemotoren. jævla dyr sak.. volvo her skulle ha 3217kr i fjor... Edit: og det var kun for vifta. ikke evt. frakt/arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850T5R Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Ja har bestilt ny, får den i morgen. Bestilte fra mekonomen, 1105,- inkl mva. bare håpe kvaliteten er bedre enn hva prisen tilsier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg