sssss Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hei. Jeg har ett problem med spilleren/høyttalerne i bilen. Det har seg sånn at musikken stopper opp par sek noen ganger (har vart ett par dager), og i dag slo den seg av: Først stoppa musikken, så "restarta" spilleren seg og startet og spille der den hadde avslutta.. (var vel borte i 10 sek) Spilleren er fra 95 (kasett) har desverre ikke modellnr osv. Høyttalerne er nokså nye (TS-A6910) Det er ikke en forsterker med i bildet, siden de er kobla rett på spilleren Så det jeg egentli lurer på er om spilleren holder på og ta natta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki X Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Kjøp deg ny cd spiller du. Henger du litt etter i tida eller? kassetspiller?? har vell cd veksler da sikkert? Siter Suzuki tsx 87. Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres Skal lakkeres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sssss Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by suzuki X Kjøp deg ny cd spiller du. Henger du litt etter i tida eller? kassetspiller?? har vell cd veksler da sikkert? CD-Veksler??? det er da? :P Har ikke hatt råd til og kjøpe nytt, men nå skal jeg kjøpe meg nytt (alt utenom høyttalerne) Skal få lånt en 350 watt subb av en kompis. :) Og spilleren tok natta i dag. Kasta den i "avfall for elektronikk boks" der jeg jobber... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg