Skrotnisse Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Legger ut bilen for en kamerat, han har ikke bilder så det er ingen vits å spørre 1988 mod. 325 ix e30 -2 dørs -215.000km -takluke -el. Recarostoler -alarm -servo -momoratt m/snapoff -shortshift -justerbare gule koni -spredere -kn-filter -chip -effekt-anlegg -e34 "nyrer" (grill) -linselys -nye vinterdekk på 16" borbet A -sommerhjul 17" senika racing (tøffe) -nye endeledd -ny clutch -nye bærekuler -venstre drivknutemansjett må byttes (ev. knute) Høyre side er byttet Pris 35.000kr/gi bud Ring Marius i sandvika på tlf:90895272 Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Skrotnisse Legger ut bilen for en kamerat, han har ikke bilder så det er ingen vits å spørre 1988 mod. 325 ix e30 -2 dørs -215.000km -takluke -el. Recarostoler -alarm -servo -momoratt m/snapoff -shortshift -justerbare gule koni -spredere -kn-filter -chip -effekt-anlegg -e34 "nyrer" (grill) -linselys -nye vinterdekk på 16" borbet A -sommerhjul 17" senika racing (tøffe) -nye endeledd -ny clutch -nye bærekuler -venstre drivknutemansjett må byttes (ev. knute) Høyre side er byttet Pris 35.000kr/gi bud Ring Marius i sandvika på tlf:90895272 ikke si det til noen....prisen er prutbar Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Bilde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Rieger Bilde da? Legger ut bilen for en kamerat, han har ikke bilder så det er ingen vits å spørre Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by bjirn :) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by bjirn thumpsup overså den linja jeg.. Skrotnisse, skal til Oslo rett før jul/mellomjula så dersom bilen ikke er solgt, ringer jeg på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Rieger thumpsup overså den linja jeg.. Skrotnisse, skal til Oslo rett før jul/mellomjula så dersom bilen ikke er solgt, ringer jeg på! høres bra ut...ring marius da. nummeret hans står i posten..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Skrotnisse Legger ut bilen for en kamerat, han har ikke bilder så det er ingen vits å spørre -venstre drivknutemansjett må byttes (ev. knute) Høyre side er byttet Hvorfor så billig? Er den sliten for ellers bortsett fra drivknutemansjetten? Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by 325IX Hvorfor så billig? Er den sliten for ellers bortsett fra drivknutemansjetten? selgern har en bil for hånd og vil selge den raskt...bilen er verdt mer Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Bilen er vel solgt? Jeg tok kontakt for å høre om han var villig til å selge vinterhjula til meg, da sa han at bilen var allerede solgt. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by Jonte Bilen er vel solgt? Jeg tok kontakt for å høre om han var villig til å selge vinterhjula til meg, da sa han at bilen var allerede solgt. ikke hør på han..det er en som har sagt han skal ha bilen neste uke kanskje. bilen er aldeles ikke solgt. jeg sier ifra når bilen er solgt... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Skrotnisse ikke hør på han..det er en som har sagt han skal ha bilen neste uke kanskje. bilen er aldeles ikke solgt. jeg sier ifra når bilen er solgt... Hehe. Tror ikke jeg ville ansatt ham som selger akkurat.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Skrotnisse ikke hør på han..det er en som har sagt han skal ha bilen neste uke kanskje. bilen er aldeles ikke solgt. jeg sier ifra når bilen er solgt... Si til han at jeg er interessert i vinterhjula hannes! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 solgt! gikk for 30 000 på søndag...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg