Slim! Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Heisann Dette har vel litt relasjon til den OffTopic tråden som går her (Off Topic - Kun bilrelatert eller ikke?), men har lyst til å få noen synspunkter på akkurat dette. Når jeg har laget tråder angående for eksempel kjøreskole osv. synes jeg det eneste stedet det passet inn var OffTopic, men er det bare jeg som synes at kjøreskole har noe med bil å gjøre? I andre forum jeg er på holder jeg meg langt unna OffTopic seksjonen for det postes som regel bare møkk der uten verdi for andre enn de som vil ha høyere "post count". Det jeg foreslår er at OffTopic sekjsonen skifter navn til Generell Diskusjon el. (da selvfølgelig om bil siden dette er et bilforum, men det vil jo folk forstå). Hva synes dere? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 ikke dumt....jeg skal ta det med i åpninga av den nye siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Håkon A ikke dumt....jeg skal ta det med i åpninga av den nye siden. nye siden? noe ikke jeg har fått med meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Håkon A ikke dumt....jeg skal ta det med i åpninga av den nye siden. Herlig :) Har du lyst til å fortelle litt mer om den nye siden? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 forumet får en forside med div snacks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Håkon A forumet får en forside med div snacks.. noe ca-tidspunkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 nei....uvisst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Glemte dere dette da :'( Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg