Andersvr Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Heisann, jeg har en Passat 1.8 Syncro. Jeg lurer på hvordan det er å få skiftet til 1.8T motor ? Er det noe problem i og med at det er syncro ? Noen som har gjordt dette ? Jeg lurer også på senkesett, Tenker på å kjøpe et justerbart et, Noen som har en link til et ? Evt en side der de selger i fleng ;) :D Vennlig hilsen Anders :) Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Bump Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Er ikke 1,8t basert på en 1,8 da, er vel bare å skru over med hva man trenger, ser ikke helt problemet i det, men man kan aldri stole på vw da, de bruker så mye rare deler, skulle ikke forundre meg om det var en annen motorblokk så ikkje passer på girkassa, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg