Rummelhoff Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Holder på og planlegge åssen jeg skal plasere stereoen jeg skal kjøpe, som består av Focal 165KR, audison lrx 1.1 og 2.4, focal polyglas 13" og alpine 9886. Vill helst plasere høytalerene i døra. Det går ikke noe ledninger inn i døra, så det må jeg borre ut. ikke noe problem. men hvor skal jeg legge høytalerene? ser ikke hvor det er plass, noen som har tips? gjort det før? bygge litt er ikke noe problem, men kan veldig lite om polyester så dropper det i denne gang. vis det er noen i østfold som vill kanskje gjøre det får meg for en liten fin pengesum, så send meg en PM. det er bare fronsettet det er snakk om.. suben tar jeg selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 ingen? kanskje feil dag og forvente litt respons.. men ingenting? kom igjen nå:D:D må være noen med en viss anelse om spørsmålet mitt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 noen butikker som driver med installasjon? Hvor man ikke behøver om kjøpe produktene der, eventuelt som fremmer focal forntsett? driver bug boys med installasjon? hellst i østfold omegn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg