245tic Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Fikk rygget på en chrysler voyager for litt siden, også for å gjøre det billigst mulig siden jeg kunne skru selv og en kamerat av meg er lakkerer. tok vi det uten forsikringen. Men har et problem. Fikk tak i et brukt dør, men på den døra er ikke vinduet sota og jeg har ringt sotfirmaer men de sier det er mange forsjellige sotfilmer osv.. Hvordan kan jeg løse dette billigst mulig??????? Takker for Hjelp :) Eventulet noen som vet om sotfilmfirmaer i Tønsberg området? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Vet du hva slags film som er brukt på bilen da? Må jo bare prøve å finne en film som er lik i farge.. Grand Voyager pleier å ha kølsvarte ruter, så i så fall blir det ikke no problem å få tak i film. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ringte chrysler Norge. Den sotfilmen som sitter på den bilen heter: sunscreenglass. Vet ikke om folk bruker samme navnene som de jeg, men skal prøve å ringe Bilpleie NR1 i tønsberg snart Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Okai. Det er ikke no særlig forskjell på fargen selv om merkene er forskjellig, det er ofte kvaliteten det står på.. Originalt brukes det gode filmer med et slitesterkt lag utenpå for å forhindre riper når man åpner/lukker vinduene.. Biltema-filmen er IKKE slitesterk.. Det beste du kan gjøre er å få tak i litt ordentlig film av samme farge, søk på google.. du får tak i ferdig skjært film som du bare legger sjøl. Håper du får ordna det da =) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Flytta tråden din til Annet bilrelatert. Stripa er til alt annet enn bilprat:-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Flytta tråden din til Annet bilrelatert. Stripa er til alt annet enn bilprat:-) Ok takker:)... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Har fått ordnet det nå :). Fikk bilpleie nr 1 de som vanligvis soter chevrolet, chrysler osv i Tønsberg til å fikse det. 800kr Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg