Sæther Racing Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Lyden i denne må være fortrefligt tipper jeg. 3.5 rekke med snurre hmmm. kan umligt høres vondt en kaldt høstdag ;) Orginal innmat? pakninger? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Jeg hater deg ;) :race hehehe Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 hater deg, elsker bilen dinn:D :cheers: moohahaha. . . :d :worshipbm: Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Lyden i denne må være fortrefligt tipper jeg. 3.5 rekke med snurre hmmm. kan umligt høres vondt en kaldt høstdag ;) Orginal innmat? pakninger? Ja lyden ja :P ah ... denn er jeg fornøyd med :cool: skal legge ut ett klipp så snart jeg får til.. Orginal innmat ja, motor er overhalt for 3000km siden ,har planer om bytte men det evt. motor-Ras men disse motorene er veldig sterke , når d er gjennomvarm da vel å merke :) ser noen svensker kjører 5-600 hjulhester med org. innmat uten problemer saken er vel at en veldig bra tuning av motoren er hva som skal til å holde seg unna tenningsbanken ThiHI .. :lol: så går det bra,, men men , hvis ulykken skulle være ute så blir det nokk ny innmat ++ :) Litt lyst på den gamle 24V toppen da, fra gml M5 denn passer hvis du modder litt :P mere flow!!... droool.. men mindre arbeide da kanskje å bytte til en 3.6 eller 3.8 :) men er stoor-fornøyd nå så "time will show". :cool: status: (det jeg kommer på nåå ) :volvsmile -intercooler JDM -hjemmelaga 3" eksos hele veien med 4.5" endestutt , to potter. -TurboXS Knock Lite m/ Tennings bank giver bosch . beste kjøpet i ÅR ! -AEM UEGO AFR bredbåndslamda ,instr. + tilkoblet AEM F/ICn + org. narrowband. (samme som Horspowerfreaks bruker) -AEM Fuel/Ignition motorstyring m/MAP sensor FIC 6 :race (Horspowerfreaks bruker FIC 8 ,har 8 kanaler og boost kontroll ) -RC raceing 750 cc/min dyser me org.fuelrail :lol: (samme som Horspowerfreaks bruker) -walbro 255lph (+ Catch tank senere) -JDM BOV -ARP bolter -60mm wastegate type HKS kopi! PPF! -T70 EMM USA god for ca.6-700hk (fant ut d var en BLÅ KOPI sneille av GT35R ... :cool: forøvrig samme ulla som Master Power leste jeg . -modda biltema :blah: turbotrykks instr. fra hvitt bakgrunnslys til bimmar rødt :thumb -heimsveisa turbogrenrør, egen design :viske: -3" alu-rør, cobrahead silicone -heimsnekkra d meste egentli :lol: sikket noe jeg ar glemt bare å spørre :D :worshipbm: Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 ser noen svensker kjører 5-600 hjulhester med org. innmat uten problemer :worshipbm: Det hørtes jo helt greit ut ;) Har du noe og gå på da hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Det hørtes jo helt greit ut ;) Har du noe og gå på da hehe Antagelivis kortlaus før den tid.. hehe :jail . kjerra går jo godt nå da men.. , vet ikke hk..kanskje ca 400 hjul hk( @0.8 ) men får se etter mappinga da , målet var jo 450-500 ( @1.0 +/-?? ) skal jo være bruksbil også, men litt til er vel ikke å forakte hehe , går vel å justere på litt til :P jAjAmensann :cheers: men nå mye over 1kilo tror jeg jeg ikke skal , er jo husmor-trøkk vi skal ha alacocaina :???: fikk høre E85 ble blandet ut litt med mere bensin om vinteren og kvaliteten kunne variere :O ,,, er d flere som har hørt det ? hmm da blir det mapping kun med 98.. å så får jeg ta E85 senere lr kun bruke min egen mapp. Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Legger ut litt flere bilder :P div div.. gml pumpen ca 155 til 160 lph @3bar samme som 530i M5 og 525i E34 http://i496.photobucket.com/albums/rr324/TommysBilder/7-1.jpg ny pumpen Wallbro 255 lph nokk for ca 550-600hk på motor Fan controllern.. vifta Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 planer om å lakkere tralla til sommer men vi får se da. har kjøpt nye lister og emblemer da i allefall ,, jah ny hardykobling også.. :P planer om M5 fangere og skjørt.. :P noen som har å selge ????!?!? :) ingen som vet av billig lakkering i Trøndelag da? gjør det "grove"grunnarbeidet selv ! Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 fikk høre E85 ble blandet ut litt med mere bensin om vinteren og kvaliteten kunne variere Det stemmer at det blandes mer bensin i alkoholen på vinterstid. Blir mer E75 enn E85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Ja lyden ja :P ah ... denn er jeg fornøyd med :cool: skal legge ut ett klipp så snart jeg får til.. Orginal innmat ja, motor er overhalt for 3000km siden ,har planer om bytte men det evt. motor-Ras men disse motorene er veldig sterke , når d er gjennomvarm da vel å merke :) ser noen svensker kjører 5-600 hjulhester med org. innmat uten problemer saken er vel at en veldig bra tuning av motoren er hva som skal til å holde seg unna tenningsbanken ThiHI .. :lol: så går det bra,, men men , hvis ulykken skulle være ute så blir det nokk ny innmat ++ :) Litt lyst på den gamle 24V toppen da, fra gml M5 denn passer hvis du modder litt :P mere flow!!... droool.. men mindre arbeide da kanskje å bytte til en 3.6 eller 3.8 :) men er stoor-fornøyd nå så "time will show". :cool: -9.0:1 i komp :d org. som at alle 535i i landet ber om å bli overladet :P :P ,,, lenge leve Alpina sin B10 bi-turbo & Hartge sin Overlaidda 535i E34 :P :P stor inspirasjonskilde . status: (det jeg kommer på nåå ) :volvsmile -intercooler JDM -hjemmelaga 3" eksos hele veien med 4.5" endestutt , to potter. -TurboXS Knock Lite m/ Tennings bank giver bosch . beste kjøpet i ÅR ! -AEM UEGO AFR bredbåndslamda ,instr. + tilkoblet AEM F/ICn + org. narrowband. (samme som Horspowerfreaks bruker) -AEM Fuel/Ignition motorstyring m/MAP sensor FIC 6 :race (Horspowerfreaks bruker FIC 8 ,har 8 kanaler og boost kontroll ) -RC raceing 750 cc/min dyser me org.fuelrail :lol: (samme som Horspowerfreaks bruker) -walbro 255lph (+ Catch tank senere) -JDM BOV -ARP bolter -60mm wastegate type HKS kopi! PPF! -T70 EMM USA god for ca.6-700hk (fant ut d var en BLÅ KOPI sneille av GT35R ... :cool: forøvrig samme ulla som Master Power leste jeg en plass.. -modda biltema :blah: turbotrykks instr. fra hvitt bakgrunnslys til bimmar rødt :thumb -heimsveisa turbogrenrør, egen design :viske: -3" alu-rør, cobrahead silicone -heimsnekkra d meste egentli :lol: sikket noe jeg ar glemt bare å spørre :D :worshipbm: :thumb -Sachs 765 trykkplate m/6 puck sinter lamell 240mm. god for ca 800Nm + ca ca -.- Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Det stemmer at det blandes mer bensin i alkoholen på vinterstid. Blir mer E75 enn E85 jah var det jeg trodde ja :) jaja da blir det E85 til sommern da.. må vel ha flere pumper og annen fuelrail + rør. alikevel.. :adolf: må vel gå for Xtra tank for E85 Aeromotive trykk regulator , Nuke Fuelrail & et par Bosch 044 pumper.... :worshipbm: Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hmm. FOlk sier det står i pappirene hos BMW at motoren skal være god for 400HK, men da med litt bedre topppakning. Er nok et par svensker som koser seg med 500-600hk på org inmat, men selv ville jeg nok satset noe mer kr på inmaten før jeg overskred 500hk :) Har selv M30b35 jeg driver å lager meg en dyr shoppingliste til.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1dreU Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 NaiZ :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stittan Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 hei.. jeg er en stolt eier av en bmw 535ia 1991 modell.. men lurer på hva som må gjøres for å få litt mere trøkk i den.. vil ikke ha turbo.. har hørt snakk om kam å litt div småtteri.. men hvor mye får jeg ut av å fjerne katalysator.. å hvor mye tåler automat kassen?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Rå bil! Ka slags felga som står på den? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg