E34@PSI Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 :checkflag: halla .. Legger ut litt info om Bilen min.. :mat Turbo projektet startet ca i juli 2008 pågår fremdeles :) legger ut litt info Grovt nå ,men skal legge ut mere detaljer om bygge-prossesen senere :cool: soo enjoy :titties: :worshipbm: Første bud var jo å få 750cc/min RC dysene & AEM FICn til å spille på lag me M30n :P RC 750 cc/min dysa ah etter timer me kobling & GROV mapping så siver motorn fint :P :cool: bondemekk oljetilførsel.... funke fint Gatemappet og rdy :) fløtta spjellet mesta cruisekåntrålln da :S .. Bytta d meste i forstilling og bakstilling, bilen ble så vinglete på gasspådrag når d ble 211hk++ hehe har jo fjernet katten... oxo høhø :driving overlaidda bimmar me sperre e fØnn .. :) :m'm: Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Tøff bil! hvordan turbo og slik brukte du? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Gatemappet og rdy :) fløtta spjellet mesta cruisekåntrålln da :S .. overlaidda bimmar me sperre e fØnn .. :) :m'm: Men på trykkrøret etter ICen ville jeg ha helsveist istedetfor alle de skjøtene og klemmene. :) Forøvrig ser jo ting ryddig og pent ut. :cool: Hva har du laget lua til turbinhuset av? Kjøpt ferdig kanskje? Les stickyen i prosjektforumet om trådtittel og bruk knappen. Og hold deg til f.eks bokmål. Les FAQen vår. Velkommen ombord og vennligst la denne tråden fortsette å flomme over av byggebilder! :allrigthbmw: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Tøff bil! hvordan turbo og slik brukte du? T4 flens T70 Turbo .70 på komp. & .68 på Xos EMM USA står d på sneilla kjøpt på nettet fra statene helt kurrant . kanskje litt lite xos hus men d blir nokk å bruke denne i vinter har null lagg :D ...tok jo nuven av ei XS-power (skit) kopi GT45 sneille i høst .. var A/R 105 på Xos & .66 på komp husker ik helt ,, ladet hard & bimmarn gikk bra deinn, litt lagg da.. var den jeg egentlig skulle bruke :tannløs: men olje slangen ble for varm så inner gummien smeltet, ble tett & da skjærte sneilla seg :( så jeg sølvloddet på ett kobber rør som forlengelse både på Wastegaten & oljetilførsla funker fint :) Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Men på trykkrøret etter ICen ville jeg ha helsveist istedetfor alle de skjøtene og klemmene. :) Forøvrig ser jo ting ryddig og pent ut. :cool:Hva har du laget lua til turbinhuset av? Kjøpt ferdig kanskje? Les stickyen i prosjektforumet om trådtittel og bruk knappen. Og hold deg til f.eks bokmål. Les FAQen vår. Velkommen ombord og vennligst la denne tråden fortsette å flomme over av byggebilder! :allrigthbmw: jepp har store planer på å få sveisa røra :P har fått sveisa på BOV flensen nå så neste blir å få helsveisa røra :cool: fikk Shortshiften min i dag :P åsså ska jeg få på 16" el.vifte fram .. må få kjølt ne M30n.. :P ,, Lua er fiXa selv av sveise duk :P funker finfinT :) Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 kjempeflott bil du har:) endelig noe annet enn e30-skrapet. Mange hk/nM sånn CA har du? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 kjempeflott bil du har:) endelig noe annet enn e30-skrapet. Mange hk/nM sånn CA har du? hehe takker,, har hatt mange E30`r & E34`r men falt for E34 :D da til slutt .. så da ble d turbo ... :P første bmw`n me turbo :) har hatt en masse Prosjekt Volvo Turbo - R :partyon: HK & Nm e uvisst ennu da skal på Bjørnstad bil når jeg mener jeg klar for d :) masse mods igjen ,,, :D men ca hk .tja tok enn sånn Dyno me Ipod`n på G-meter la inn vekt åsså fyra laus , , skulle visstnokk være bedre dyno på ipod`n enn G-TECH sin reinspikka 0-402m & hk meter :ahahahhaha: ..Vet ikke jeg, har ingen spesiell erfaring me sånt men fikk 400 hjul-hk på 0.8 (11.6 psi) i trykk , ska opp på 1 bar (15psi) ca når denn ska mappes på E85 :cool: kjører nå til daglig bare på 0.6 (9 psi) plenty d når d er vinter & glatt ute hehe :partyon: har masse Nm :P heheh skal poste resultater og evt dyno bilder :P når bilen er ferdigmappa :worshipbm: Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Les stickyen i prosjektforumet om trådtittel og bruk knappen. Og hold deg til f.eks bokmål. Les FAQen vår. Anbefaler tipset til Skody.:rules: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Anbefaler tipset til Skody.:rules: Sorry har store vanskeligheter for å skrive bokmål :bok: men skal prøve :thumb så godt jeg kan.. :word_ms Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 fin bil:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ahh drømmen, 3.5 literen med snurre! Har virkelig lyst på det selv :) Fin bil! Morsomt prosjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 fin bil:) takker for det :thanks & takk til de som jeg glemte å si takk til også :) Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34@PSI Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Ahh drømmen, 3.5 literen med snurre! Har virkelig lyst på det selv :) Fin bil! Morsomt prosjekt! :thanks ,, når jeg har en dårlig dag og er i dårlig humør så tar jeg meg en tur i 535`n :driving tar ett par-tre timer da før jeg får tørka av meg smilet :D :D :D Siter Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 :thanks ,, når jeg har en dårlig dag og er i dårlig humør så tar jeg meg en tur i 535`n :driving tar ett par-tre timer da før jeg år tørka av meg smilet :D :D :D Jeg hater deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 hater deg, elsker bilen dinn:D Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg