Stian var der Krug Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hei hopp! Har en 99 mod passat 1.8 stv, der jeg tenker bytte framre del av eksosanlegget. Noen som vet av plasser jeg kan kjøpe helt sett? Fra manifold og til skjøten med klemmer midt under bilen ca. Linker til nettbutikker hadde vært kjempegøy;) Har sett på noen nettsteder, men det var lite å velge i og stort sett endestusser og potter. Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hei hopp! Har en 99 mod passat 1.8 stv, der jeg tenker bytte framre del av eksosanlegget. Noen som vet av plasser jeg kan kjøpe helt sett? Fra manifold og til skjøten med klemmer midt under bilen ca. Linker til nettbutikker hadde vært kjempegøy;) Har sett på noen nettsteder, men det var lite å velge i og stort sett endestusser og potter. Sjekk på mekonomen.no. Der skriver du inn registreringsnummeret på bilen din og da vil du få fram bl.a eksosanlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Stemmer det! De hadde også det jeg trengte. Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg