BabYonz Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hei Har ikke mye fortsant på biler.. så vær snille med meg.. :) Har Gold IV, 2002 Model, Må da bytte Lambdasonde på den, da den er vist defekt. Kjøpte en Bosch Universal Lambdasonde, som da skulle passe til denne bilen (Lambdasonde foran katalysator) Den Lambdasonden jeg kjøpte har 4 virer, 2 hvite, 1 grå og 1 Svart, men på orginalt, så ser det ut til at den har 5 virer??? så da er jeg stopp... med denne Bosch sonde følger koplingskjema, men den gjelder kun 4 virer... Noen som kan veilede meg mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 5-tråds lambdaen er nok en bredbåndslambda, mens den med 4 er en smalbåndslambda. Hvis originallambdan er bredbånd kan du ikke bruke smalband. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabYonz Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 S h i t... Da må jeg sikkert ut med disse 2.615Kr. for orginal Lambdasonde, grr... Noen som kjenner til billigt sted å handle slikt? Biltema har ikke slik Sonde, Bilekstra mente at jeg skulle kunne bruke denne Universal... Mekonomen har samme priser og Orginalen.. på Internet ligger den på vesentligt billigere en her, 1/3 av prisen, men tror ikke damen kan vente etter slik bestilling... Men ellers, takk for svar, har verifisert med Hr. Google, han er helt enig med deg, så da må jeg ut med bøtta å starte kronerulling.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Kan høre med scanparts i Trondheim, men da tar det jo noen dager da også. La damen gå noen dager og bestill fra justlambda.co.uk, lambdapower.co.uk el.l. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg