Gå til innhold

Turbokonvertert 88 626 2,0i16 Coupe + masse godis vurderes solg

Ranger emnet

FE3T

Anbefalte innlegg

Etter et ublidt møte med en trailer er ikke bilen lengre kjørbar eller reparerbar

og jeg tviler på at jeg kommer til å starte med noe nytt prosjekt, så følgende vurderes solgt samlet

Bilen med turbooppsettet, 330cc dyser og 2,5" eksos

Det sitter også et 35mm Lesjøfors senksett med nesten nye Sachs gass dempere (1 demper er knekt)på bilen.

Digitale instrumenter og "oscilating vent" i dashen.

elektrisk dreven cruise kontrol fra 88 MX6 GT (vakum dreven funker ikke på turbomotorer)

Følgende er også inkludert:

4 stk 7x16 Alu felger (bilen står på 2 vinterhjul og 2 mini reservehjul)

KOMPLETT FABRIKKSNYTT sett med grå Skinntrekk fra 92 MX6 LE

dette er sannsynligvis eneste sjangsen du får til å kunne få orginalt skinn interiør i en GD Coupe da til og med i USA er dette så å si umulig å få fatt i brukt, enda værre å finne nytt

Disse har aldri vært montert på seter, da jeg ikke kom så langt

En ekstra motor i deler (415000km) + en FABRKKSNY shortblokk (pris hos Mazda ca 34000,-)

Postert sideskjørt (aldri montert eller lakkert)

Postert hekkfanger (brukt, sparklet på men hel)

Bilen er ikke kjørbar og må hentes på tralle, delvis pga av skadene fra kollisjonen, delvis pga at startmotoren nå sitter i min 929.

Perfekt for deg som har en grei 88 Coupe og ønsker mer krefter, skinn interiør, digital dash + masse deler

Ps bilen har vært godkjent med turbo og intercooler, så med denne er det bare og stikke innom biltilsynet og be om kopier på papirene som ble brukt under godkjenningen. (mao, godkjenning av en 88 modell bør ikke by på problemer, 89 og senere kan bli værre)

ethvert seriøst bud blir vurdert (jo mer du tar i, jo raskere får du svar ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider