hansol123 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 hei,etter å ha vært på jobb i 14dager nå og kom hjem til min kjære bil, så merka jeg at bilen hva meget fuktig inni! er skinnseter så litt fukt i bilen må én forvente men når jeg skulle lukke døra så var jeg våt å neven. og når det regner så drypper det vann ifra konsolen til soltaket. så åpnet opp å skjekka, og merka at det renner litt vann langs dekslet og ut fremme ved frontruta. kan det være at pakkninga er gåen? og evt mye koster ny pakkning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 kan være drenerings røra Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 nesten garantert dreneringen til soltaket, hadde nettopp dette på bilen min IGJEN! Er bare å blåse opp de fremre med trykk luft, men litt mer jobb for de som går bakover! Jeg har laget en tråd her tdiligere som viser hvordan du kommer til dreneringsslangene som går bakover=D Edit: Fant linken til tråden. http://www.bilforumet.no/100-a6-ur-s4-and-s6-1991-1996/149596-bl-se-dreneringslanger-soltak-p-audi-100-a.html Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 takker :) skal ta å se om jeg får gjort det idag!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg