FwdDRift Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 hepp skal bytte xenonpære på min 01 a6 1,8t. Må jeg da av med fangern for å få ut lyktehuset? Eller er det noen med hånda på hjertet som kan si at dette går uten noe demontering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 hepp skal bytte xenonpære på min 01 a6 1,8t.Må jeg da av med fangern for å få ut lyktehuset? Eller er det noen med hånda på hjertet som kan si at dette går uten noe demontering? Er det ikke bare å ta av dekslene på venstresiden(sett forfra) og klem av disse stengern som hold lyktehuset på plass på baksiden av lykten, og så har man tilgang til det. er det iallefall på min A6 så er det ganske simpelt men Traaaaaangt! Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FwdDRift Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Er det ikke bare å ta av dekslene på venstresiden(sett forfra) og klem av disse stengern som hold lyktehuset på plass på baksiden av lykten, og så har man tilgang til det. er det iallefall på min A6 så er det ganske simpelt men Traaaaaangt! ja det går jo forsovit ann men får du da til å bytte pæra? har du prøvd? takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 hehe, ÅJA æ har prøvd:P har stått å kuka nedidær non tima ja:P Monterte nættopp Xenon på min audi så man kommer til hvis man ikke har ei "OverSize" Hånd så klar man det, bare dytt det svarte beskyttelseslokket litt nedover så e d bare og bytt i vei=) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg